Friday, March 6, 2015

Salam Perkenalan Dari Mamavogue

Alhamdulillah..

Dengan izin Allah SWT maka tertubuh lah satu lagi platform untuk saya berkongsi ilmu tentang pentingnya menjaga kesihatan yang dianugerahkan Allah kepada kita. Saya seronok berkongsi ilmu dengan semua, lagi-lagi kalau boleh mendatangkan manafaat dan kebaikan.

Fokus utama blog ini adalah tentang bahaya obesiti kepada tubuh badan kita. Saya rasa semua orang boleh agak bila disebut tentang obesiti, pastilah keadaan fizikal seseorang yang terlebih berat badan. Jangan berkecil hati ye, kita nak berkongsi masalah di sini.

Insya Allah, apa yang Allah ilhamkan buat saya untuk blog ini akan digunakan sebaiknya agar semua orang boleh mendapat manafaat bersama.

Salam Ukhwah dari saya Mamavogue, tuan punya blog ini..


Sampai jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment